Kolejny tydzień za mną

Mija kolejny tydzień mojej diety. Waga utrzymuje się na poziomie 99 -100 kg czyli nie wzrasta. Poziom cukru we krwi również na bardzo dobrym poziomie. W minionym tygodniu pomimo diety zdarzyło mi się zjeść zestaw z McDonalda, kremówkę nie odbiło się to na mojej wadze ani na moim cukrze. Po czterech miesiącach muszę przyznać że:
-czuję się o wiele  lepiej niż przed odchudzaniem
-nie odczuwam potrzeby ani ochoty na słodkie
-dużo lepiej sypiam, nie budzę się zmęczony
Chętnie podzielę  się swoją wiedzą z osobami które chcą schudnąć.
Dla zainteresowanych przygotowałem poradnik "Diety czyli jak schudnąć"
Zapraszam na moją stronę

 http://schudnij00szybko.wixsite.com/website

W poradniku "Diety czyli jak schudnąć" zawarłem informacje dotyczące diety stosowanej przez siebie oraz omówiłem najpopularniejsze diety wraz z przykładowymi jadłospisami znalezionymi w internecie.

Komentarze

Popularne posty