Jak schudnąć

Każdy kiedyś próbował schudnąć.
Też próbowałem kilkakrotnie, niestety efekt jojo zawsze powracał.
Od marca postanowiłem spróbować ponownie.
I jest dobrze a nawet bardzo dobrze.

Opisze jak chudnąć. Mając niewiele czasu w ciągu dnia na ćwiczenia. Mając siedzącą pracę.
Jak większość ludzi otyłych mam problemy z cukrem. Byłem na dobrej drodze do cukrzycy.
Miałem stan przed cukrzycowy (hiperglikemie). Trafiłem w końcu do diabetologa który ogólnie pokierował mną co jeść, pić itd. Spotkałem się również z dietetykiem który także przekazał mi informacje na temat odżywiania i ćwiczeń. Na podstawie tych informacji stworzyłem własne diety które stosuje i chudnę a co najważniejsze poziom cukru powoli osiąga odpowiedni poziom. A ja czuje się coraz lepiej.

1 marca moja waga 131 kg przy 179 cm wzrostu.
31 maj moja waga 110 kg.

Schudłem 20 kilogramów od 1 marca do 31 maja.





Komentarze

Popularne posty